בעקבות חשיפת 'קול חי' • הרב אבינר: "אסור להשתתף בכנס של משרד החינוך"

דוד לזר No Comments on בעקבות חשיפת 'קול חי' • הרב אבינר: "אסור להשתתף בכנס של משרד החינוך"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חשיפת אתר 'קול חי' ממשיכה לעורר סערה סביב כינוס של משרד החינוך שאמור להתקיים היום אחר הצהרים בכניה מסיונרית במרכז ירושלים.

הכינוס בכנסיה המיסיונרית • בעקבות חשיפת 'קול חי': מכתב בהול לשר החינוך בנט
פרסום ראשון: אירוע למנהלי בתי ספר בירושלים יערך באולם המארח מיסיונרים

לאחר שאמש ארגון 'יד לאחים' שיגר בענין מכתב בהול לשר החינוך בנט, היום הוא השיב כי "זה לא תלוי בנו, אלא במנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך- מאיר שמעוני".

יד לאחים

כמו"כ, הרב שלמה אבינר, מבכירי רבני הציונות הדתית ורב בית אל א', פרסם היום את דעתו וקבע כי אסור להשתתף בכינוס.

"אחרי עיון במסמכים של האולם מתברר שהוא משמש לקהילה המיסיונרית ונקנה על ידם למטרה זו לכן ברור שאסור להכנס בו ולהשתמש בו ככל מקום של נצרות", פסק הרב אבינר לפניית רבנים.

כזכור, תחילת הפרשה החלה לאחר שאמש חשף אתר 'קול חי' כי מנהלי מוסדות החינוך בירושלים הוזמנו לכנס מנהל המחוז שמתקיים היום. אולם רבים מהם הופתעו לגלות שהמיקום הנבחר לקיום הכנס הוא אולם פביליון, המשמש מרכז מיסיונרי בירושלים. האולם הספציפי בו ייערך הכנס, הוא אולם התפילה המרכזי של הקהילה ונחשב לכנסיה. לארגון יד לאחים נודע על הדבר והם פנו במכתב בהול לשר החינוך נפתלי בנט בבקשה להעביר בדחיפות את מקום הכנס.

מספר מנהלי בתי ספר דתיים שעמדו להכנס לאירוע של משרד החינוך באולם המיסיונרי חזרו על עקבותיהם ולא נכנסו אליו לאחר שפעילי יד לאחים חילקו חומר הסברה במקום והתריעו בפניהם על החומרה שבדבר. ביד לאחים הודיעו כי יבקשו ממשרד החינוך לנקוט צעדים משמעותיים כנגד מנהל מחוז ירושלים שאחראי לפעילות המנהלים באולם התפילה המיסיונרי



0 תגובות